onsdag 20 oktober 2010

Första fotograferingen med kompisarna.

Elton ska fotograferas idag på förskolan.
Hoppas de har kort slutartid på kameran, så de lyckas fånga honom med skärpa ;)
Jag vet vilken kaos det kan vara att fotografera en småbarnsgrupp på förskolan, så jag lider lite med personalen när jag lämnar idag.
Jag har själv varit med om barn som varit så rädda för fotografen så vi fått låta bli att ta enskilda bilder. Eller barn som inte släppt nappen på fotot och så där.
Jag tänker heller inte styla mitt barn inför fotograferingen, det finns nog med folk som gör det ändå.. oj vad man fått order av föräldrar genom åren att barnen ska se ut si och så på fotot...... (mest i skolans värld tycker jag) .

Nej Elton ska va Elton idag.
Som han brukar vara.
Har vi tur hamnar han på bild också ;)
Gör han det inte, är det ingen katastrof, då har han vettig personal som bedömer att han inte vill!

Själv ska jag jobba och ha inskolning med tre små pärlor, gå på möte med jobbet, gå på föräldramöte på kvällen och sen stupa i säng.
Ungefär så.

1 kommentar: