måndag 25 oktober 2010

Nä, man kan nog knappast kalla det...

..........stamkundsförmån.

Jenny frågade om det kunde vara en stamkundsförmån att de frågade mig om leg, när jag skulle lämna in spelraden. Nä.
På sin höjd kollar jag Lennys måltips nån gång, det är vad jag spelar...
Och det förnyas var tionde vecka. Och om vi säger så, så förnyar han det där själv för det mesta.
Men att jag lämnade in den här spelraden är en lång historia. Jag hittade tipslappen på gräsmattan utanför min bil och den har legat länge i bilen, och varje gång har jag tänkt att jag måste kolla den.
Tänk om det var en storvinst liksom......
Men icke sa Nicke.
Ingen vinst. Bara en förvånande kommentar, som jag ännu ej bestämt om jag ska ta som en komplimang eller som ett tecken på att kassörskan på Coops speltjänst sannolikt är blind.

1 kommentar:

  1. JABABDABADOOOOO!
    Jag blev besökare 22222 på denna underbara blogg!

    SvaraRadera