fredag 15 oktober 2010

Det finns en rättvisa!

Ni som har läst på facebook vet ju att jag inte kunnat hålla mig utan att skvallra om detta, men nu ska jag skryta lite för er övriga blogg-läsare!

Det finns en rättvisa!
Jag sände in tävlingsbidrag till Kalmarpostens sommarfoto-tävling.
Första pris var en kontinentalsäng från Sängjätten värd 10.000:-
Nån där uppe måste ha hjälpt en trött småbarnsmamma, som alltför ofta lider av sömnbrist och påsar under ögonen. Som åtskilliga nätter inte fått sova ordentligt.

Idag var jag på sängjätten, blev fotad för tidningen, provade ut hårdheten på resårmadrassen, och mottog kvittot på att jag när jag vill får hämta hem min nya bästa kompis. Nya fina sängen!!!!

















Om ni undar vilken bild jag vann med, så var den denna:

4 kommentarer:

  1. fantastisk bild grattis till sängen!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis!
    Riktigt härlig bild!

    SvaraRadera
  3. jättegrattis, det där är du verkligen värd. vilket underbart foto! men du en liten fråga.... får du 10 kr i handen också? för den kostade ju 9990 kr. stå på dig, rätt ska va rätt! ;) kraaam

    SvaraRadera
  4. Stort grattis. Ibland har man tur :) Vad kul att husbygget kommer iggn nu....bara en början på alla dessa val :) Lycka till! KRAM

    SvaraRadera