lördag 29 januari 2011

Gårdagskvällen

Nu har jag vaknat till liv lite mer. Imorse var jag i det närmaste död. Näst intill lika död som min mobil.
Den var helt svart. Blev sån igår, mycket troligt att den tröttnade på sin överförfriskade ägare och helt sonika gav upp. Men trots otaliga återupplivningsförsök (tryckte på olika knappar samtidigt, kopplade upp den mot datorn och allt möjligt som jag googlade fram att jag kunde testa) så förblev den svart. Så nu är den inlämnad på service. Vad är det med mig och mobiler??
Själv hade jag inga knappar att trycka på eller kablar att ansluta för att livas upp, men sakta men säkert återkom jag till livet under förmiddagen.

Jo, gårdagen var väldigt trevlig!
Jag fick biljetter till Harrys, då min kollega spelade där med sitt coverband. Jag fixade barnvakt, snälla Minna & tomas som är guld värda, tog mina två prinsar över natten utöver sina egna tre små juveler. Åh så lyxigt det var.
Jag kunde ju då ta med mig Lenny ut! Det var verkligen inte igår vi var ute på stan tillsammans och svirade och slappade och inte brydde oss om att jäkta hem. Kul!
Från början skulle vi gått ut själva helt och hållet, med det slutade med att  kollegor (som också fått biljetter) kom hit och så tog vi en och annan öl här innan vi gick ut. Kanon-nice.
Sen dansade vi natten lång, lyssnade på musik och hade väldigt trevligt!
Oh så härligt att få gå ut tillsammans med gubben ibland!
Det blir alldeles för sällan.
Tack snälla snälla snälla Minna med familj för hjälpen. nästa gång är det er tur att svira, så leker vi familjen annorlunda för en kväll/natt!

1 kommentar:

  1. Det var ett nöje. Prinarna skött sig ju exemplariskt. Det var dina barn som somnade direkt mina bråkade hehe. Dina prinsar som snarkade gott hela natten. Mina döttrar som höl mig vaken. hehe så det kan vara. Dom är alltid välkomna. Hugo sa imorse att han vill sova hos Sigge för han älskar att vara med sigge. ;o)

    SvaraRadera