lördag 8 januari 2011

Såg ni hon den där tokiga mamman som moonade?

Idag skulle jag och barnen gå på möbelauktionen intill MAXI tillsammans med mina föräldrar. Nån konkursauktion, där massa möbler ropades ut. Massa HEMSKA soffor, men EN fin fanns det. Men det fanns ju tyvärr fler som tyckte som mig....

Men i alla fall. vi satt ganska långt fram på kanten. Pappa hade Elton i famnen ( han hade hör och häpna somnat i hans famn.) och mamma satt bredvid. På raden bakom satt jag och Sigge. Sigge tyckte ju det var sådär lagom kul så jag lovade honom att vi skulle gå in på MAXI och köpa oss lite lördagsgodis.
Skulle bara resa mig lite försynt och viska det till min mamma.

DÅ TAR VÄL SIGGE ETT REJÄLT GREPP I LINNINGEN PÅ MINA JEANS FÖR ATT DRA TILLBAKA MIG NER I STOLEN, EFTERSOM HAN VILLE BERÄTTA VILKEN TYP AV GODIS HAN VILLE KÖPA........

Oh my Lord................
Jag dog precis där och då...

3 kommentarer:

  1. Haha detta kan bara hända dig på nått knasigt sätt!!

    SvaraRadera
  2. hahahahaha, men det bjuder du väl på :) kramis

    SvaraRadera
  3. Hahaha, det måste varit en härlig syn ;0)
    /Isabell

    SvaraRadera