torsdag 20 januari 2011

Idag blev jag nog minst 5 år yngre....

För lite sen, fick jag ju inte kolla upp en tipsrad på Coop´s kundtjänst, ni vet. FÖR ATT JAG INTE HADE LEG. jag kunde ju inte bevisa att jag var 18 år. Detta bloggade jag om, om ni minns.
Möjligen blev jag ju då sådär 15 år yngre i folks ögon.
Men sen dess har det ju existerat måååånga sömnlösa nätter och mycket slit. Så det känns som att jag liksom kommit ikapp min verkliga ålder med råge igen.
MEN IDAG!

Jag måste blivit minst 5 år yngre idag.
Jag fick hjälpa en 19-årig kille med en inställning på hans i-phone!
jag som haft min egen i-phone i tre dagar, bara......
Det känns ungt och fräscht.

(och tack älskade gubbe för att du lärde mig det där, som jag fick äran att lära ut vidare idag. Eller Briljera med, så som jag själv väljer att se på saken.

Det stärkte ett slitet småbarnsmorshjärta att bistå en 19åring yngling med teknisk kunskap.
 Briljant, fru Olin!

)

1 kommentar: