söndag 27 april 2008

god natt nu...

Efter en öl i bastun, ett varmt bad och en lyckad provning av min thaillandsklänning (den passade ännu, Lennys kostym likaså) kommer jag nog sova gott inatt.

vilket kan behövas eftersom jag steg upp kl kvart över fem imorse eftersom vår morgonpigga son bestämde att söndagen skulle börja då.....

Idag har vi fått besök från Nybro av Minna, Hedda och Hugo. Sigge har lekt ute på tomten med sina vänner en lång stund. Sen åkte vi in till Akiz & Peter och inspekterade Glufsen o co!

Det var några fega rackare, pirayorna. vågade inte äta sin spättafilé bara för att Lenny satt för nära akvariet.

Själv satt jag på ett stort avstånd och inspekterade, tyckte jag var riktigt duktig faktiskt som ens vågade mig in i lägenheten när jag vet att det finns 8 fiskar därinne (dessutom inte vilka firrar som helst, utan pirayor med sylvassa tänder...)

de var näst intill lika läskiga som min 5 kilos gädda från auguti -05!

den minns ni väl?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar