tisdag 15 april 2008

nu får jag klara mig utan min vän!

Nu får jag klara mig utan min vän, Herr Betapred.

Efter att först ha käkat 34 Kåvepenin mot min bihåleinflammation så fick jag ju istället äta 23 Betapred-tabletter mot den allergiska reaktionen jag fick av Kåvepeninen

Nu ska jag bli tablett-fri. imorgon bitti ska jag försöka klara mig utan att ta kortisontabletter. får se hur det går. imorse kliade det rejält på handflatorna.

kommer kliet tillbaka imorgon blir jag tokig!

hatar klåda. men man är snyggare med klådan än med igenmurade ögon i alla fall.

Härom dagen fick jag till och med ett nytt smeknamn av darlingen:

"nej fru Klåda, ska vi åka hem?" sa han när vi satt och fikade hos en kompis..

sen la han till:

"det där kommer du att blogga om"

"nej", sa jag

jag är en ond människa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar