lördag 12 april 2008

spik-matta efterlyses!

vill ha en spikmatta att rulla mig på.

kan man inte bygga en själv av ett liggunderlag och en sa*ans massa nubb?

jag är beredd att gå ner i källaren och göra det

Nu kliar det igen------på magen och på öronen....

VILL bli av med det här skiten nu.....

igår kväll var det ändå bättre efter mina 14 kortisontabletter....

men nu...

ska svepa några till (har pratat med min kära väninnna M som är distriktssköterska och arbetar på sjukvårdsrådgivningen.....)

bloggar jag inte på ett tag beror det på

alt 1: jag bygger en spikmatta

alt 2: jag rullar på min spikmatta.

alt 3. Jag har svullnat upp så till den milda grad att jag inte kommer upp från källaren igen när jag väl gått ner för att börja bygga spikmattan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar