fredag 11 april 2008

varför skaffa belly chain när det finns.....BÄLTROS!

.....bältros?

sålde en ny belly chain (eller mag-länk med svensk namn) på Tradera härom dagen.. har liksom ingen nytta av den.. klär mig sällan med magen bar.

idag på jobbet var det lite diskussion om bältros. en kollega har haft det och eftersom det går vattenkoppor på min förskola var jag först rädd att det var det jag drabbats av (eftersom bältros och vattenkoppor hör ihop på nåt sätt.

Min kollega L berättade att hennes bältros satt som ett ömmande rött band runt hela midjan,. (min asien-kontinent går inte bak på ryggen)

Så nu undrar jag varför man ska köpa dyra belly chain´s när det är helt gratis att skaffa sig bältros?

fast bellychainen är kanske lite snyggare och mer behaglig liksom???

kan ju bero på det!

Nej jag har nog hellre belly chain om jag får välja....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar