tisdag 15 april 2008

tillfällig minnesförlust.

hittade inte mitt usb-minne idag på jobbet. kom på att det måste ligga i min svarta kofta (som jag hade igår). Den kastade jag ner i tvätten imorse eftersom det var en fläck på den. i fickan låg minnet. hela dagen på jobbet hoppades jag att det skulle ligga där i fickan, minnet.

så att det bara var en tillfällig minnesförlust och ingen kroniskt...(det hade varit illa.) egentligen var jag ganska säker på att det skulle ligga i fickan, men man blir ändå nervös liksom, hade ju en del grejer därpå som man inte vill tappa bort.

M på jobbet sa "du slängde väl inte in koftan i tvättmaskinen?"

nej, då hade det ju varit tal om minnes-black-out sa jag, nu är det ju bara tillfällig minnesförlust vi talar om.

och visst låg det där i fickan, usb-minnet och väntade på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar