söndag 7 september 2008

Den gångna veckan

Veckan som gått har serverat diverse händelser.

Lenny har åkt som en skottspole fram och tillbaka till Växjö, pluggat juridik, simmat, läst psykologi och annat matnyttigt.

Jag har jobbat halva dagar, åkt hem och vilat och sen hämtat Sigge.

Själv har jag upptäckt en toppensida på nätet nu när Lenny pluggar: biblioteket.se, där man kan hitta kurslitteratur att låna.

Lenny spelade match en kväll i veckan, jag, Sigge, Samba och mina föräldrar var och tittade. De förlorade, men Lenny fick godkänt för han gjorde målet för Hossmo i alla fall. Dessutom fick han gult kort, så nu är han avstängd nästa match.....Samba borde fått rött kort direkt. Hon morrade och muckade med både en schäfer och en chihuahua och dessutom ryckte hon till i kopplet i entren så att min pappa som höll henne tappade alla kort och sedlar ur plånboken på marken.....jäkla hund, man får skämmas över henne ibland.

fredagen och helgen får jag blogga om sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar