tisdag 23 september 2008

Måndagen till ända

Nu är måndage tillända och den har gått problemfritt.

Jag har jobbat och varit hos tant doktorn. Jag blev fortsatt sjukskriven på halvtid till 2/11. Sen hämtade jag Sigge. mutade honom på förkskole-gården med bilnyckeln för att undvika en konflikt (jo även förkollärar-mammor mutar sina barn...).

Sen körde vi hem. Satt i soffan och mös en stund framför barnprogrammet. Sigge badade och jag satte in bilder i hans album. Sen lämnade jag Siggebus hos mormor och morfar en stund.Lämnade också en vinteroverall som jag köpt för 74:- på Tradera till min mamma och frågade om hon kunde hjälpa mig att byta ut resårbanden under fötterna. (det enda som var fel med den egentligen jättedyra PO:P overallen..jag tycker jag gjorde ett riktigt fynd faktiskt)

Sen körde jag tillbaka till jobbet eftersom vi hade föräldramöte ikväll.

Väl hemma åt jag lite av min nya favvo:

Småländsk filmjölk med smålandssmak (lingon och blåbär).

Sen har jag bloggat en lång stund och nu ska jag nana kudde....

Imorgon är en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar