lördag 13 september 2008

sovmorgon...på riktigt! (det du Johanna)

I morse fick jag sovmorgon, på riktigt!

Sigge har ju som sagt sovit riktigt dåligt ett tag och vaknat flera gånger per natt och stökat.

I veckan hade vi haft en jättejobbigt natt när jag varit vaken en vända mellan ett och två och sen från 3.40-5.00 och sen vaknade Sigge vid sex igen. Och jag började inte jobba förrän 11 eller nåt sånt.

Min kära kollega Johanna hälsar på mig på jobbet genom att fråga "har du haft sovmorgon idag, vad skönt?"

Jag bara blängde på henne. Som singeltjej utan barn hade hon inte riktigt i tanken att börja kl 11 inte nödväntigtvis var liktydigt med sovmorgon...

Men imorse fick jag sovmorgon. jag har sovit hela natten, Lenny var uppe hos Sigge och sen tog han honom och gick upp i morse så jag fick sova. Sen fanns frukosten serverad när jag gick upp...

Det var härligt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar