torsdag 27 maj 2010

Ett år senare........

.........har jag fått pengar insatta på mitt konto.
Från J&J Company.
Minns ni historien om Listerine?
Att jag fick frätskador på tänderna? Att jag fick gå till tandläkaren och polera emaljen, att han absolut avrådde mig från fortsatt användning av Listerine, eftersom det är så pass starkt att det ibland, som i mitt fall, kan fräta sönder emaljen.
Att jag bloggade om detta, och att nån stjärna på företagen Johnson & Johnson hittade min blogg och kommenterade, att de givetvis skulle kompensera mig, beklagade vad som hänt osv osv...
Sen tystnade det!
De ville nog helt enkelt bara tysta fru Olin.
Men fru Olin glömmer inte, fru Olin låter sig inte tystas så där lätt.
Rätt ska va rätt.
Nu har jag bråkar igen. Mailat dem ett par gånger och skrivit vad jag tycker om deras sätt att lova guld och gröna skogar för att tysta ner folk. Så lätt gav jag mig inte, det var ju faktiskt inte ens jag som kontaktat dem, det var ju faktiskt tvärtom!

Och nu, 11 månader senare fick jag 379:- på mitt konto (för tandläkarbesöket och utlägget för flaskan som jag ombads reklamera och returnera)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar