söndag 7 augusti 2011

Bikini? Pyjamas? Whatever!

Haha
Emma kommenterar i min blogg att jag utelämnade detaljen om mina svårigheter att skilja pyjamas från bikini.
När jag stod där i mina 104brallor på jobbet, sa jag till henne att bara jag hämtat barnen så skulle vi till stranden och då "kunde jag ju ta av mig byxorna och ta på mig pyjamasen istället" 
Då tittade Emma (min kära kollega) konstigt på mig, kan jag säga.

Upplysningsvis kan jag berätta att jag normalt inte har pyjamas på stranden eller sover i bikini, även om jag faktiskt tror att båda alternativen förekommit.

Jag hade bikini där på stranden.
Men jag blandar lätt ihop begreppen på nåt sätt.
Bikini, Pyjamas, Trestaviga ord. Bergrepp för kläder man har vi speciella tillfällen helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar