tisdag 30 augusti 2011

TÄVLING - Vinn biljetter!

Nu inom kort kommer Byteatern i Kalmar att arrangera två teaterföreställningar riktade till barn.

Det är föreställningarna Lilla Babyns hemliga liv & Siv sover Vilse.
Lilla Babyns hemliga liv är riktad för mindre barn från ca 3 år och Siv sover Vilse är riktad för lite större barn i åldern 5-9 år.

Jag har fått biljetter att lotta ut till båda föreställningarna.
Jag har två biljetter till vardera föreställning, värda 90:- st.
Lilla Babyns hemliga liv spelas nu på lördag, så det är lite kort om tid, därför kommer denna tävling avslutas redan på torsdag kväll.
Föreställningen Siv sover Vilse spelas den 11/9 och där kommer vinnaren att presenteras den 7/9.

För att vinna vill jag att du nedanför i kommentarsfältet skriver till vilken föreställning du vill vinna biljetter, en motivering och en mailadress så att jag kan nå dig. För att dubbla dina vinstchanser ska du också gilla företaget på facebook, samt gärna sprida på egen facebooksida eller blogg via en länk till detta tävlingsinlägg. 


Lycka till!

9 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Vill vara med och tävla om biljetter till Siv Sover Vilse den 11/9. Önskar hitta på något bara jag och min äldsta son, då det är svårt att få till egentid för oss i vardagen. Det vore så mysigt att få gå på teater tillsammans. Han är en liten tuffing som redan vågat sova över hos en kompis två gånger, man undrar ju vad han känner på kvällen när inte jag eller hans pappa är där och kan pussa honom godnatt och säga hur mycket vi älskar honom.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hoppsan, glömde min mail till ovanstående zebban3@hotmail.com/ Malin

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Klart vi (jag och min 4 åring) vill gå på teater! Det är ju det bästa som finns. Vi kan behöva lite lyx efter en minst sagt omtumlande sommar! Då han som sagt är 4 så så spelar det ingen roll vilken föreställning det blir om vi är de lyckliga vinnarna.

    petronella.artebrant@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag lägger ut länken på FB ifall nån är intresserad. Jag tror mina barn är för stora för detta

    SvaraRadera
  5. Jag vill också vara med och tävla! Vill gärna vinna biljetter till Lilla Babyns hemliga liv! Skulle vara supermysigt att gå på riktig teater bara Miranda och jag! Jag länkar till bloggen och delar på fb och gillar =) http://marremarielle.blogspot.com/p/tavling-teaterbiljetter.html

    SvaraRadera
  6. Klart jag villa vara med och försöka vinna biljetter till Lilla babyns hemliga liv! Vore mysigt att få överraska min dotter Astrid med lite teater. Tänk att samtidigt få inta lördagsgodiset - vilken lycka!
    Kommer dela länken på Facebook oxå. Min mailadress är: weronicao@yahoo.se

    SvaraRadera
  7. Lyckas inte länka vidare men tror att jag har "gillat" iaf ;-) Ska försöka senare igen!

    SvaraRadera
  8. Reser hem till helgen för att hälsa på mina syskonbarn bla. Skulle vara kul att få överraska min äldsta systerdotter som är 3 år, genom att få gå på teater med henne. Lilla babyn hemliga liv, skulle passsa henne som handen i handsken!
    Länkar på facebook, gilla mm =)

    wicke_et29@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. kanske är jag försent ute, men jag testar igen, mitt förra inlägg kom inte med!

    Jag skulle vilja överraska min dotter Lilly 3 år att gå på teater, Lilla babyns hemliga liv, änga tid åt bara henne, för nu jobbar man igen och det är inte mkt tid kvar på kvällarna, lillasyster ska läggas och sen är det läggdags själv för LIlly så en mysig kväll på teater ich lördags godis skulle sitta mkt fint!!

    Har gillat på FB,
    daniel__fanny@hotmail.com
    //Fanny Isberg

    SvaraRadera