tisdag 22 september 2009

Mammorna KNAS på musikteater

Igår var det musikteaterföreställning på öppna förskolan i Smedby. Jag åkte dit, Dessutom kom Sandra dit med sina grabbar.

Ojojoj

Vi var verkligen MAMMORNA KNAS....

Förlåt, du människa som försökte hålla en musikteaterföreställning, jag ber om ursäkt.

Och Sandra och jag, vi bara konstaterade faktum:

"en gång en tajkon - alltid en tajkon "(jag skrattade förresten gott åt din berättelse om mobiltelefonen som du letade efter i fodret på handväskan i en kvart innan din kompis upptäckte att du lagt den i ytterfacket - det hade liksom kunnat vara jag!)

Vad som hände: -jo det mesta

Elton kröp fram och välte hennes korg som hon förvarade sina associarer i, han kräktes VÄRSTINGSPYAN över hela mig mitt under musikföreställningen, Han spydde över en annan mammas fot, I fick NÄSBLOD helt plötsligt och vi fick torka och klämma på näsan och sanera mitt under teatern......

Men, allt löser sig, det gäller bara att vara förberedd..

Vad som bjöds för sånger på musikföreställningen, la jag aldrig märke till.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar