torsdag 17 september 2009

som om jag inte haft nog med tålamodsprövning...

.. tar jag fram symaskinen och startar upp ett projekt.

MED båda barnen hemma. UTAN mannen hemma.

Båda har mycket energi nu efter några dagars isolering (ja vi bröt ju den igår med secondhandutflykten...)

Efter en stund sitter jag och syr med en 7,5 månaders bebis i knäet... som drar i tyget medan jag syr.. det är lite svårt, men det funkar,.,,

och jag som är usel på att sy,

hur fasen ska en GRENKIL sitta liksom? jodå, jag löste den biten också, till slut.. men nu har jag lagt ner. sonen kräktes över "projektet".

Projektet dokumenteras senare, ni ska få se resultatet, jag lovar, antingen PÅ SONEN eller i SOPTUNNAN.....

jag tror det slutar med det senare.........

men man måste våga för att vinna eller hur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar