tisdag 26 januari 2010

fler secondhandsfynd

inte nyinköpta, men bättre sent än aldrig att visa upp dem:

lila velourbyxor från lindex, 10:-

nya adidas-babyskor i kartong (med ord prislapp på 199:- kvar) för 20:-

Kavatsandaler, 10:-

Kavatsandalar, 10:- (här går gränsen för mitt genustänkande, dessa slänger jag ut på Tradera till våren)

fleeceoverall för 20:- (var för liten för Elton så den sålde jag på tradera, men gjorde ingen direkt vinst har jag för mig)

jättefina name it jeans till elton för 19:-

pippi-t-shirt till Sigge för 19:-

två böcker till Elton för 5:-/st

två pussel till Sigge, för 10:- st

två till pussel för 5:- st

jeans till Sigge, 29:-

bamseoverall, 20:-

galon/regnoverall till Sigge för 20:- (och en snygg fot)

Bamsemössa, 5:-(ny)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar