onsdag 13 januari 2010

Jo men vi kan ta klippkortet på en gång!

Första besöket hos Folktandvården med Elton idag. Tandläkaren tyckte han var lite "charmig" när jag berättade om att han slog sig stup i kvarten och att han slänger tänderna i golvet i tid och otid.

Jag tycker det är mindre charmigt.

Börjar bli måttligt tröttt på det här med vurpor, blodvite och fläskläppar nu.

Sa jag förresten att jag hittade honom uppe på Sigges bord igår eftermiddag, nedkastandes saker från fönsterbrädan. Då har han klättrat via stolen upp, och sen fått tag i fönsterbrädan. Han är ju kreativ, det kan man inte klaga på.

Hos Folktandvården ordinerade de antibakteriell gel som ska smörja det spruckna tandköttet 2 ggr/dag. Mjuk mat pga den LÖSA TANDEN han har.

Och så ska vi observera så att inte tanden skiftar färg, ringa försäkringsbolaget och notera skadan.

Det känns som att jag kan ta klippkortet redan nu.

På FOLKIS, vi lär nog hänga där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar