tisdag 19 januari 2010

Johanna - kom hit!!!!

Nu vet jag, var magsjukan kom ifrån.

Fick veta det kommentars-vägen.

kollegan Johanna :

"Mm när jag var färdig med den skickade jag den snabbt till dig, tänkte att du inte hade nått annat för dig :-)"

Johanna: då ber jag dig vänligen komma hit, barnen behöver roas, huset behöver städas, tvätten behöver tvättas. Veden bäras in. (Nu hade jag tack och lov mannen hemma, annars vet jag inte vad jag gjort....)

Du verkar ju vara pigg nu!

Och du, som tvåbarnsmor i en tajkonfamilj så har man alldeles för mycket för sig.

Du kanske skulle ha en praktikplats här???

Eller tar du med barnen till skrubben på jobbet. (om du hittat nån?? haha), bara den är infektionssäkrad så inga baciller hittar in....

Kram på dig, och du, hämnden är ljuv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar