torsdag 7 januari 2010

Nej det är inte jag och gula faran.....

"Kräk-Eva kraschade sin lyxbil" står det i rubriken på Aftonbladet.

Lugn läsare! Det är inte jag som varit ute med gula faran!

Jag dementerar.

Förresten så hoppas jag att prefixet Kräk-Eva inte kommer passa på mig hädanefter, då det peppar peppar blivit så mycket bättre med Eltons spyende den senaste månaden.....

Och Gula Faran står lugnt parkerad här hemma, inbackad mot en snöhög. Mannen provstartade henne idag. Efter att ha fått ladda batteriet, startade hon. Men det var inte så mycket mer än så. Svart röd täckte Hossmo dike, tomgången existerade inte längre. Mannen fick fixera gaspedalen med varningstriangeln för att hon skulle puttra på ett tag utan hans sällskap.....

Men hon lever, men det är inte mycket mer än så.

Men jag tror hon väntar på våren, hon får nya krafter när värmen kommer, goa underbara gula faran!

Finaste och charmigaste bilen på mils radie....

Vem Aftonbladet skriver om?

(det är den där kräk-tjejen från det där meningslösa ord-tävlingsprogrammet på tv, hon som spydde i direktsändning och nu spyr stup i kvarten på youtube, ni vet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar