lördag 27 december 2008

fortsättningen av julen

annandagen fick vi besök av Selma, Ann-Louise och Denis som i vanliga fall bor i Göteborg. Sigge och Selma lekte med Sigges julklappar och hade skoj. vi fikade och pratade mest.

På kvällen var vi hemma, tog det lugnt och såg Arn-tempelriddaren på tv. Helt ok var den ju, fast jag har hört att boken ska vara bättre.....

idag har Lenny varit på stan, själv har jag fått ner sonen i badkaret utan protester, lockade med den nya badleksakerna han fått i julklapp. och jag fick till och med tvätta håret på honom utan protester... ett litet steg för mänskligheten, men ett gigantiskt för familjen Olin kan jag säga!

nu ska vi snart laga lunch och sen ska jag förbereda lite inför den stundande födelsedagen som kommer inom det snaraste...får passa på att njuta av ungdomen medan man fortfarande bara är 31!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar