torsdag 9 december 2010

Ikväll var jag bjuden till kund-kväll....

.på Telenor-butiken i stan. Man kunde mingla, ta del av erbjudanden och genom att rimma vara med i en tävling om en ny iphone 4. Nu krockade ju detta med julfesten. så jag kunde inte gå dit.
Jag tror inte jag gått även om jag inte haft nåt inplanerat.
I så fall för att lägga ett rim i tävlingslådan. De senaste dagarnas frustration över min nya way to high-tech telefon har gett mig en enorm kreativitet vad gäller rimmande:

kära Telenor, 
jag river mitt hår, fäller ut mina klor.
jag tror sjäva f*n i nokian bor.
Jag trodde min lur skulle andas glamour
den andas snarare känslan av skattekontor.
Jag förvandlats till teknisk inkompetent
och blir galen såhär i fridfull advent
täckning från er jag saknar alljämt
så det är verkligen inte mycket som stämt
nu återstår bara att svälja mitt förtret
och inse att jag är en mobil-analfabet.
Eller så skyller jag allt på er!
och om en ny iphone 4 vänligt tillber.

Tror ni jag hade vunnit?

1 kommentar:

  1. det rimmet hade de aldirg kunnat motstå, den hade nog hamnat i deras nästa reklam

    SvaraRadera