onsdag 8 december 2010

Köpt ny mobil.... fattar NADA

Jag har köpt en ny mobil. En Nokia N8.
Den är bra på alla sätt och vis, men way too high-tech för mig. jag fattar nada.
Jag kan inte koppla upp den mot min blogg. Lyckas inte koppla ihop den med datorn. Lyckas inte koppla samman den ordentligt med mitt mail-konto.
Känner mig som en teknisk analfabet.
Och hela grejen med att jag köpte den var för att jag ville ha en bra kameramobil eftersom vår lilla kompaktkamera sett sina bästa dagar, och då slog jag två flugor i en smäll och köpte mig en bra mobil med bra inbyggd kamera. Jag ville inte ha superhightechnology. Jag ville ha logik och enkelhet.
Bara jag lär mig den kommer jag säkert trivas med den. Men nu blir jag bara väldigt irriterad på allt jag inte kan.
Som tur är har jag lyckats ringa på den ett par gånger, så nån nytta har jag haft av den hittills.
Men det är väl ungefär det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar