lördag 19 juni 2010

Ändå lite positivt överraskad............

........ av bröllopet.

Såklart har jag inte undgått spektaklet. Även jag har sett lite grann på tv.
Från vigseln såg jag inmarschen, sen såg jag lite grann av kortegen och nu pågår middagen för fullt, ser jag.
Blir de aldrig kissnödiga?
Det tycker jag är ett mysterium. Jag hade behövt kissa stup i kvarten, kan jag säga. Men de verkar ju ha blåsor av stål, det är väl så med kungligheter att de lär sig att hålla sig. Och Daniel kanske tänjde ut sin blåsa en aning när han ändå var i njurtrakterna och karvade....
Jag är i alla fall imponerad över att de klarar det.
och att de fortfarande LER, vinkar och skrattar.
Sen undrar jag om det här med vinet, skålandet och alkoholhalten. Blir de inte onyktra? Eller är det alkoholfritt i deras glas? Stup i kvarten tycker jag att det skålas med brudparet.

Men jag måste ändå säga, att av det lilla jag sett så har jag blivit positivt överraskad.
Klänningen tyckte jag var jättefin. Brudbuketten helt fantastisk.
Sen är det ju som det är med kungliga vigslar. -SPEKTAKEL.
Men ett ganska fint spektakel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar