söndag 13 juni 2010

Mer ifrån helgen

I fredags var det ju som sagt examen och examensfirande för hela slanten. Ett lyckat sådant. Får blogga mer om det framöver.
I lördags smet jag in i kyrkan och romantik-snyltade. En barndomsvän gifte sig i vår barndoms kyrka. Jag hade förvarnat henne om att jag gärna kikade i kyrkan om man fick. Det fick man mer än gärna, så jag tog min kamera, ett packe näsdukar och gick dit!
En jättefin vigsel, ett vackert brudpar, fin musik och en härlig dag med ljumma, friska vindar och nyckfullt regn att minnas!
Får se vad det blir av bilderna framöver, om jag lyckas få till nån snygg bild när jag fixat och trixat lite..... (haha ni som känner mig vet ju att jag är rätt kräsen vad gäller mina bilder. tar jag 25 bilder blir jag möjligen nöjd med en).
Men GRATTIS SARAH & JONAS! Ni var så fina!!!!
På kvällen var vi bjudna till vår gamla gata, till våra fd grannar på grillning. äÄven grannarna på andra sidan om vårt fd hus var bjudna dit.
Underbart god mat bjöds vi på och det där receptet på jordnötssåsen kommer jag prova å det snaraste.
Dessutom fick vi ju njuta månadsgammal bebis, det är ju också en lyx i sig!!!!!

1 kommentar:

  1. Jättekul att träffas! Viggo pratade mycket om bilbanan och hoppandet med Sigge och Elton :-)

    SvaraRadera