onsdag 23 juni 2010

Veckans fynd - och er åsikt tack?

Jag åkte till RETRÅ.
Secondhand butiken som KSRR driver.
Tänkte kolla om de hade nån flytväst.
Skörden blev............ en flytväst, en ikeapall och

........................ en sådär 100 -150 år gammal chiffonje för 600:-. Till de små facken på överdelen, finns smålådor och det finns även en lucka att fälla upp framför överdelen, eller att fälla ut och använda som skrivbord eller så..... Men den är hos "snälla pappa" på lite lagning och fix just nu, då gångjärnet och låset inte var så helt......

Jag hade en dröm att vitmåla möbeln, men blev snabbt nerröstad i den frågan.
Vad tycker ni?
Fin är den i alla fall tycker jag.

2 kommentarer:

  1. den är såååå fin!!! men nej nej inte vitmålning... det ända jag kan tänak mig kanske svagt svagt vitlasering.

    vart ligger detta ställe!?!?

    SvaraRadera
  2. Aja baja om du frågar Knut Knutsson i antikrundan. Aldrig göra så.

    SvaraRadera