tisdag 15 juni 2010

En ljuvlig start på veckan.

Igår åkte jag och barnen iväg på utflykt till Östra Öland.
Vi picknickade vid stranden, åt glass på Gårdbys lanthandel & kafe (jättemysigt). och gick i en mysig hamn(Bläsinge) och strosade.
Sen var det sommarfest på Sigges förskola. Sigge fick en skiva med bilder från de åren han gått där. Så liten han var när han började!!!!

Idag har jag tagit en kaffe hos Minna och Milly, varit hemma och gjort lite diverse saker, efter hämtning av Sigge tog vi ett mellis på Öppna Förskolan innan vi körde runt mormor och morfar och tränade lite till på cyklingen.

Sigge försöker nämligen lära sig cykla utan stödhjul nu. Och ett bra ställe att träna på är den lilla backen på mina föräldrars tomt (där jag själv för övrigt lärde mig cykla för sisådär 30 år sedan)
Sigge är så duktig. Sakta men säkert!

Jag och pappa drog också igång ett litet hobbyprojekt. Blir det nåt utav det får jag väl visa upp det på bloggen så småningom ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar