onsdag 23 juni 2010

Bästa metoden - nu helt gratis!

Haha
Förra sommaren satte jag igång ett projekt att räkna kalorier. Jag fick äta max 1300 kcal/dag. Jag hade som mål att gå ner sådär 5-6 kilo. Det gick sakta men säkert framåt. Jag åt duktigt, räknade och var sträng.
Sen satte Elton igång att gå där efter sommaren.
Och helt plötsligt fick jag mer motion än jag nånsin ägnat mig åt. Alldeles gratis.
Jag hann inte längre räkna, skriva upp och vara sträng. Men å andra sidan hann jag knappt äta heller ibland.
Min startvikt förra sommaren var 60,8 kg
Jag ville hamna runt 55.

Nu ligger jag under 55 kg. Tack Elton.

Nu finns han till uthyrning, gratis. Dunderkuren Elton.
Vem vill hyra honom först?
Tror att en vecka ger resultat, faktiskt.

Ni som siktar på beach 2010 - våga chansa.
Fri utkörning.
;)

(Nu vill jag inte höra såna trista kommentarer som jag hörde förra sommaren som att
"löjlig du är som räknar kalorier, du är ju inte tjock....."
Jag klassar mig absolut inte som överviktig, det är inte det som det handlar om. Men var och en har ju en vikt där man känner att man trivs. Min sån vikt är runt 55 kg. Jag har legat där konstant i flera år och ville inte väga mer.
Jag säger inte att folk som väger 60 kg (eller mer) är tjocka och måste banta!
Men man ska trivas med sin vikt, och må bra...... Det är det som det handlar om.
Var och en bestämmer ju själv vad ens trivselvikt är. eller hur?)

2 kommentarer:

  1. ja det syns att du hittat din vikt!! är makalöst avis!! kanskre skulle testa Eltonmetoden... eller vänta vi vet inte vad Milly metoden har att bjuda på ju

    SvaraRadera
  2. Jag kanske skulle ta en kur nu om jag blir arbetslös.Ingår garanti att det fungerar?

    SvaraRadera