fredag 18 juni 2010

Ett exempel på vad jag menar med hysteri......

En rubrik jag såg på Aftonbladet säger väl ALLT om vilken hysteri det är med det kungliga bröllopet:

HÄR

"PARETS PRÄST FÖLL HANDLÖST"

..............Herregud. En av de 4 (!!!!!!ja det går åt fyra präster för att viga en prinsessa tydligen) prästerna som ska viga paret på lördag har ramlat i en trappa.

Det måste ju bara bli en STOR rubrik på Aftonbladet!

Sen kan man ju tydligen spela på spelbolag nu, på allt möjligt.
Om Daniel svimmar i kyrkan får man 50 gånger insatsen.

Kan man spela på om prästen haltar?
Hur mycket ger det?
Måste genast kolla upp detta!

Kan säga att ni bloggläsare skulle kunna spela på om fru Olin är trött på bröllopshysterin vad gäller det kungliga spektaklet.
Oddsen att jag vaknar imorgon, är grymt sugen på att se på vigseln, och bänkar mig vid tv:n, är jäkligt höga kan jag säga.
Minst tusen ggr insatsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar