fredag 4 mars 2011

TÄVLING ! ***Youtopia*** VINN ETT VALFRITT PLAGG från webshopen!!!!

Youtopia.se är ett nystartat företag. De två systrarna Rachel och Natalie, vilka har rötter i Asien, driver den härliga webshopen. Där hittar du handplockat asiatiskt mode, men också vissa utvalda vintage-plagg.
Nu har jag fått äran att utlysa en tävling där DU kan vinna ett valfritt plagg ur webshopen!


Gör så här för att vara med och vinna!!!:

1.Gå in och kika runt i webshopen, motivera här nedan i en kommentar, vilket plagg du gillar bäst. 
2.Länka från din blogg om du har en, (och kopiera in länken till blogginlägget i kommentaren) eller från din facebook-sida.
3.Gilla företaget på facebook här
4.Tipsa gärna andra om mammatajkons tävling på youtopias facebooksida också!

Gör du alla 4 uppgifterna, får du 4 vinstchanser
Gör du två, får du 2 vinstchanser.
Enkelt!! Eller hur!!!

(I kommentaren här i min blogg får du skriva ut vad du heter om du gillar/tipsar på fb. )


Tävlingen pågår tom 25/3, 
Vinnaren presenteras 26/3

Youtopia har även en blogg

23 kommentarer:

  1. Teddy pullover
    Men gud den var bara för söt!! Älskar gossiga tröjor och ja denna har ju HÖG gosse faktor!!

    SvaraRadera
  2. Har gjort alla 4 moment hoppas man vinner ;0)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar http://shop.youtopia.se/sv/top/elisa-top. Den är så snygg och skulle passa både till vardag och fest.

    kristin352@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Har tipsat om tävlingen på Facebook. (Kristina Bach på FB)

    kristin352@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Gillar företaget på Facebook nu. (Kristina Bach på FB)

    kristin352@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Har tipsat några vänner om tävlingen.

    kristin352@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Vilken rolig tävling! Jag gillar Liv jacket bäst!

    Mvh,

    Emma
    nobananas2day@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Hejsan! Jag har gillat på Facebook och jag skulle välja fler saker om jag kunde, men Elle leggings får det bli.
    Mvh
    Marianne Eriksson

    marianne.eriksson373@gmail.com

    SvaraRadera
  9. pernille cederholm5 mars 2011 kl. 17:11

    kände hur hela jag sprack upp i ett enda stort strålande leende när jag såg SMILEY HOODIE:n! självklart vill jag vinna en sådan, så att jag kan lysa upp tillvaron för mina medmänniskor också :-)

    jag har även varit inne på FB, där jag både gillar youtopia & har länkat hit till tävlingen

    SvaraRadera
  10. jag är gärna med :)
    1. skulle vilja vinna http://shop.youtopia.se/sv/top/smiley-hoodie

    jag har alltid gillat USA så att deras flaggmönster är på är ett grymt plus! och så älskar jag stora mysiga hoodies :')

    2. har länkat här: http://hellavixx.devote.se/blogs/8536546/youtopia-se.htm

    3. gillar på fb (Helena Eklund)

    kram Helena :)
    hella.eklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag gillar Elisa top mest. Det är de perfekta plagget som passar till allt.

    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Gillar på Fb (Amanda Bach)

    SvaraRadera
  13. Glömde min mejl till kommentaren ovanför (Amanda Bach)

    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag gillar Smiley hoodie
    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  15. Jag fastnar för den rosa Sanaz jacket, bara ursnygg! Håller tummarna för att den blir min.
    Linda Svensson Gonzalez
    senorita_77@hotmail.com

    Jag har gillat och tipsat.

    SvaraRadera
  16. Nu har jag Bloggat, Gillat och Kommenterar gör jag nu, så 3 vinstchanser iaf :-)
    Jag skulle vilja vinna en Happy Cat Zip Hoodie, och bara för att framhäva min inre katt lite extra så önskar jag mig den gula. Mjau på dig...
    http://minavigsida.blogspot.com

    SvaraRadera
  17. haha, min vän har letat efter ett par exakt lika dana levis shorts överallt men inte hittat några. i tre år. det börjar bli lite jobbigt att springa runt på alla affärer som finns så om jag vann skulle jag välja shortsen och ge bort dom till henne :)

    jag har inte facebook men lägger till dig på bloglovin istället, hoppas det går lika bra! :)

    länkn: http://kimisabell.blogg.se/2011/march/freak.html#comment

    SvaraRadera
  18. Teddy pullover helt klart,både söt och mysig =)

    SvaraRadera
  19. Jag är med och tävlar med tre lotter.

    1. Jag älskar Teddy Pullover. Detta för att den dels ser underbart skön och mysig ut, och dels för att jag vet att barnen skulle älska den, tänk att se sin mamma i denna!? =)
    2. http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2011/march/mammatajkon-253.html
    3. Har gillat på fb (Annika Nilsson)

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  20. Elisa top är ju lätt snyggast! Frugan hade passat så snygg i den.

    goran.gubernic@hotmail.se

    SvaraRadera
  21. Gillar på Facebook nu. (Goran Gubbe på FB)

    goran.gubernic@hotmail.se

    SvaraRadera
  22. En vit Elisa top skulle sitta som ett smäck. Den största storleken vill säga.... Kommer nu även att Gilla på Facebook! Hoppas på tur...

    SvaraRadera
  23. Programmerade bankomater
    Vi har specialprogrammerade bankomater som kan användas för att ta ut pengar på bankomater eller bilder, butiker och försäljningsställen. Vi säljer dessa kort till alla våra kunder och intresserade köpare över hela världen, korten har en uttagsgräns varje vecka.
    Att bli rik och leva de rika och berömda livsstilen är många människors dröm. Och medan de flesta människor går till jobbet eller letar efter andra etiska metoder för att tjäna pengar på ATM-programmerade kort.
    De programmerade bankomaterna tar ut pengar från varje bankomat men har en uttagsgräns varje vecka, bara din PIN-kod finns i den, det är ett högteknologiskt kortsystem. Det PROGRAMMERADE ATM-kortet fungerar på alla kortbaserade bankomater, var som helst i världen.
    E-post: atmservices44@aol.com
    hacklords.investors@gmail.com

    SvaraRadera