fredag 14 november 2008

De röd-vita kläderna måste tvättas igen..

När jag letade efter det där kortet på Sigge som nyfödd hittade jag bilderna från när Sigge åkte hem från BB också.

Sigge åkte ju hem i samma kläder som jag själv åkte hem från BB i. och självklart måste ju dessa kläder tvättas till Myran också..

Anledningen att kläderna var röd-vita var för att min pappa var en biten Kalmar FF-supporter. Så självklart skulle hans dotter åka hem i rött och vitt!

Även att vi inte är några Stora Fotbollsentusiaster, så passar det väl ännu bättre nu att Myran får åka hem i just dessa kläder??? nu när FF är svenska mästare och allt...

Men mest för att både jag och Sigge åkt hem i just dom kläderna och att de faktiskt finns kvar. Det är ju lite kul, så jag måste tvätta kläderna så klart. så att de finns beredda, även om jag aldrig är sån som tar ut nåt i förskott......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar