söndag 2 november 2008

skulle kolla ett idolklipp på nätet....

Igår läste jag på Aftonbladet om fredagens idol. Man fick rösta om huruvida man tyckte att Idol-Lars gått för långt eller inte med sitt framträdande i fredags...

Eftersom jag sett alla framträdandena förutom just Lars, eftersom jag la Sigge just då, så klickade jag in på Idols hemsida och skulle kolla klippet tänkte jag.

Sätter datorn på fullskärmsläge och sätter mig vid bordet hos Sigge...

Sigge kollar på Lars idol-framträdande och säger:

"titta mamma, Pippi Bombomp där!"

Han förknippade alltså honom med Pippi Långstrump......

Är det bevis nog för att man "gått för långt?"

Sedan ställde sig min tvååriga son upp på sin tripp-trapp stol och sa:

"mamma, Sigge dansa här oppe"

och så shakade han loss uppe på stolen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar