måndag 24 november 2008

säljer retro-kläder

Efter ännu en räddningsauktion i mina föräldraras utrensade säckar från vinden har jag lagt upp två annonser på tradera

jag säljer en riktigt häftig 80-tals jacka med utrop 1:-

och en kappa/rock från 60talet också med utrop 1:-

¨själv skulle jag ALDRIG ta på mig nån av dem, men smaken är ju som baken och helt plötsligt får man bud på saker som man inte trodde skulle gå att sälja

och sen är det finurliga att sakerna hamnar aldrig liggande här hemma och skräpar för som i det mesta (ja ni vet med parfymflaskorna) har jag utarbetat ett traderasystem:

Max 5 annonser igång samtidigt.

Sänk priset efter varje osåld omgång

Om den rullat i tre omgångar på Tradera utan att bli såld - SLÄNG!

och eftersom jag är så laglydig med mina egna regler så åker de i tunnan om ingen köper dem, nu är de ute på omgång 2 på tradera.

Idag ska jag sända iväg en top och ett par termobyxor som blev sålda på studs!!!!

så de slapp soptunnnan faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar