lördag 22 november 2008

igår kväll

igår kväll lämnade vi Sigge hos mina föräldrar ett tag.

Sen gick vi på bio. Vi hade biocheckar som går ut den 30/11 och kände att vi ville inte låta dem brinna inne, så vi valde ut en film som verkade bra att gå på.

vi valde Patrik1,5.

den var helt klart sevärd, lite smårolig och tankvärd..och lite sorgsen.

Lenny summerade den rätt bra:

"En Rasmus på Luffen-film i modern tappning"

Sen gick vi ut till Byttan och åt, jag fick mersmak efter förra fredagen då jag var där med mina arbetskollegor.

Lenny åt Ceasarsallad, och jag åt grillbuffe med grillad kyckling. rättare sagt en hel halv kyckling (den andra halvan fick Lenny i sin sallad).

Varken jag eller Lenny orkade äta upp maten.

Till drack vi öl, jag såklart alkoholfri .....

jättegott helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar