fredag 14 november 2008

planer för helgen

Ikväll ska jag ut med mina kollegor och äta. Vi ska gå till Byttan. Just nu svälter jag mig lite, jag är rätt hungrig, men vill inte äta nåt för att förstöra matlusten tills jag kommer dit.

Imorgon ska vi först på kalas hos Clara som fyller tre år! tänk att hon redan är en sån stor tjej! Hon har önskat sig "två racerbilar" av oss, så vi får väl försöka se vad stan erbjuder,

Det kliar lite i fingrarna att köpa något fint åt hennes lillasyster Wilma också, men jag tror att det får vänta lite, för imorgon är det ju faktiskt Claras dag, och Claras kalas, och jag tror att lillasyster Wilma förlåter oss om vi väntar med en välkommen-till-världen present tills nästa gång vi ses.............

På kvällen ska mina gamla kollegor Linda och Marie med respektive komma hit. Vi ska käka lite, kanske spela nåt kul spel och sen prata massa strunt förstås.......det blir trevligt...

På söndag får vi se vad vi hittar på. Är det fint pratade vi om att kanske åka ut en runda med Henrietta. vi har också pratat om att försöka hinna träffa familjen Kihlberg, det var länge sen sist......vi får se vad helgen bjuder helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar