söndag 9 november 2008

Inne i gamla vanor..

Det blev ett litet uppehåll i bloggandet efter det där inlägget om kjolarna. fram tills jag bloggade nu lite smått igen om bl a problemet med VHS-filmer..

I vissa sammanhang känns det man skriver så bagatellartat. Det händer saker för vänner i ens närhet som gör att man ser saker ur ett litet annat perspektiv. Då känns det väldigt futtigt att blogga om jobbiga VHS-band och fula kjolar.

Våra vänner fick en liten flicka i tisdags, som föddes med fel på sitt lilla hjärta, och de fick hela familjen åka till Lund där lilla tjejen opererats typ tre dagar gammal. Det är andra familjen i vår vänkrets där det inträffar nästan samma sak....

I såna här situationer kan jag nog upplevas som känslokall. Jag är inte det som skriver massa mess, blogginlägg eller ringer stup i kvarten. Men jag är lite sån som person att jag måste tänka först....

Nu har ju allt gått så bra som det kan, och man andas ut lite grann. och börjar genast blogga igen om bagateller i vardagen, är det inte konstigt..????

men till hela familjen!, vi har alla här hemma i Hossmo, tänkt på er, hållt alla tummar vi har för er och nu vill vi så småningom få se det lilla underverket.......

Och Grattis Lilla Clara, Sigges bästa kompis, eller som han kallar henne "min Clara" till att du blivit storasyster, vilken grej!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar