fredag 14 november 2008

Självklart frökenKihl

Har blivit utmanad av Emma. Utmaningen lyder som följer:

Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta sju saker om dig själv, alldagliga som knasiga. Utmana sju stycken bloggare i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. 

1 Jag har ett system över mina parfymflaskor. Vilket datum det är avgör vilken parfym jag använder. det är väldigt viktigt.

2 Jag dricker ALLTID fem klunkar vatten innan jag somnar, varken mer eller mindre.

3 Jag hatar ljudet av knarrande snö.

4 Jag har INTE fullgott färgseende. och därmed ärver Sigge och eventuellt andra framtida söner detta också, vilka omöjligt kan få fullgott färgseende.....

5 Jag hade en gång i skolan med mig ett vedträ i koppel, för att jag lekte att det var min hund. Min hemska opedagogiska fröken lät mig inte ha hunden inne i klassrummet utan tvingade mig att lägga den under skoltrappan utomhus......

6 Jag svepte en vitpepparburk som barn och mina föräldrar fick ringa förgiftningscentralen

7 Jag har en hemlig passion i Findus köttfärsås original på burk... skulle kunna äta den med sked rätt upp och ner.

Jag utmanar

Akiz

Anneli

Minna

Sofi

Marielle

Nettis

de finns i min länklista

sen har jag nog inte fler vänner som bloggar.... eller har jag -träd fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar