måndag 3 november 2008

hur tänkte jag egentligen?

kolla bilden:

de här fem kjolarna har jag sorterat ut ur min byrå. Jag kommer aldrig mer använda dem av olika anledningar. Men kolla den rosa kjolen i mitten..

Hur tänkte jag när jag köpte den???

Den är verkligen inte JAG! illrosa, illmönstrad, med volangkant nertill i sånt där tunt material.....

Undrar verkligen vad som flög i mig den gången jag betalade pengar för den?

Skulle jag testa om man kunde framkalla epelepsi hos fullt friska människor i min närhet?

eller

Led jag av en personlighetsklyvning och den delen av min personlighet som normalt sett ses som JAG stannade hemma från shoppingturen?

Nu hoppas jag det finns nån annan, personlighetskluven eller ej, som vill köpa mitt paket med fem kjolar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar