tisdag 13 oktober 2009

Ännu en gång...

..har det hänt att Elton stoppat en postit-lapp med informtion i munnen.

Denna gången med ett bokningsnr och ett telefonnummer på...

I November ska jag och tre tjejer till gå på Ladies Night i Karlskrona. Fast från början var det bara jag och två tjejer till som bokat. Den tredje, Sandra, skulle jag lägga på i fredags.

Jagar tag på bokningsnumret genom Sofi, som frågar Fia, som bokat. Får numret av henne och ringer bokningen och ringer i fredags kväll och frågar först om det går att lägga till en person till på bokningen....

jo det går bra. Säger att jag ska återkomma om några minuter. vill bara ha klartecken från Sandra först. Ringer Sandra, jo hon vill med. Ringer tillbaka till bokningen.

Då är det STÄNGT för helgen. Jag ringde TVÅ minuter för sent.

Jaha, då får jag väl ringa upp på måndag då..... tänkte jag.

Och i lördags ÅT ELTON UPP LAPPEN MED BONINGSNUMMER OCH TELEFONNUMMER.,!!!

eller åt upp och åt upp, jag grävde ut den ur hans mun och försökte pussla ihop den.... lyckades faktiskt tyda de sista siffrorna ur bokningsnumret......

Så här såg det ut efter mitt pusslande:

 

men nu är det fixat, jag ringde bokningen och berättade hela historien och de hittade bokningen ändå, med ett skratt, hjälpte han mig, säljaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar