tisdag 27 oktober 2009

återbesök i modehuset

igår tog jag båda barnen med mig och åkte till MODEhuset igen, den nyöppnade gallerian i stan.

Sist kände jag bara lätt ångest över att det var så mycket folk och kunde liksom inte koncentrera mig på att kolla i butikerna. När jag kom därifrån kunde jag inte räkna upp vilka affärer som fanns där.....bara att det var SÅ MYCKET FOLK.

men igår var det lugnare. även att jag hade båda barnen med mig. Elton i vagnen och Sigge lössläppt...och det gick bra. Vi gick två varv därinne. och gästade nästan alla butikerna.

Jag hittade äntligen fingervantar till Sigge... som jag letat efter några tillräckligt små åt honom.....

och en skjorta åt mig själv på H&M köpte jag. bara för att jag var värd den....haha

Sen körde vi runt Burger King hem. Sigge fick en hamburgare för 10:- och jag lyxade till det med Chili Cheese........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar