onsdag 21 oktober 2009

Katastrofal dag so far

Dagen hittills har varit KATASTROFAL

Elton är så missnöjd. Han är egentligen jättetrött men vägrar sova.

Han somnade efter vi lämnat Sigge på morgonen imorse.. och sov i kanske 20 min... Sen har han GNÄLLT, GNÄLLT, GNÄLLT och SKRIKIT HYSTERISKT EMELLANÅT.

Ett tillfälle då han skrek HYSTERISKT var för en liten stund sen.. jag har inte hört att det har ringt i min telefon, och det var Dolt nr. Så det var väl antagligen läkaren som skulle ringa upp mig idag. Och som även försökte nå mig igår, men då hade jag tydligen ingen mottagning på telefonen, trots att jag kollat till den flera ggr för att vara säker på att inte missa telefontiden..

Så denna gången la jag den där jag har bäst mottagning här hemma, hade ringsignalen på HÖG och sen har jag inte varit långt från telefonen nån gång, längst var jag i tvättstugan - och ner dit hör man den också!

MEN då SKRIKER ELTON i HÖGAN SKY så jag inte hör den istället....DET är bra

 Två ringda samtal - två missade samtal

Såna här dagar funkar det inte med telefontider!

Och även om jag hört telefonen - hur fasen hade man kunnat prata i telefon då...

Just nu har jag tvingat Elton ner i sin säng... Han står upp och gnäller för att han inte kommer ur den......Jag låter honom gnälla en stund och hoppas han inser att han är ÖVERTRÖTT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar