måndag 19 oktober 2009

Rolig traderakund

Jag säljer och köper en hel del på tradera....

Ibland säljer jag saker för struntsummor som jag istället skulle slängt.

För nån vecka sen sålde jag en hemsydd termoväst från 70-talet..

Den var inte superhipp, jag fick 3:- för den..

Då säger många: "du kunde ju lika gärna slängt den"

 men jag blir glad att nån vill ha den, och tänker att det är väl bättre den kommer till glädje och användning.

Men den här roliga köparen har hört av sig med ett mail där han skrivit hur glad han är över sin fina, fina väst.. och hur bra den passade honom, och hur bra det är med den på hösten

Tänk jag kunde ju glädja honom lite, istället för att den hamnade i containern ju!

Jag gillar att glädja människor.. och återanvändning är bra för miljön. Det är bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar