fredag 23 oktober 2009

Inlåst och Den stora Resan

Två serier på TV har fängslat mig lite extra denna veckan.

Den Stora Resan - vilket äventyr!!! jag vill va med!!! Vilken upplevelse,, och vilken grej alltihopa (sen tror jag nog det tar udden av det hela lite med tv och produktionsbolag och hela kitet, men ändå) får man söka när man har två små barn eller blir man en dålig förälder då?

Inlåst - också ett program som man får "läsa mellan produktions-ramarna" på tror jag, men när man ser de där trasiga killarna,, så blir man ju så ledsen.. jag vill adoptera dem allihop, känns det som.. ( fast visst, det är nog tillräckligt TAJKON här hemma ändå, en kriminell tonåring skulle nog ta knäcken på oss) men ändå........... det värker i mammahjärtat när man ser de stackars trasiga, människorna utan självtillit och självkänsla... är det nåt jag vill ge mina killar så är det tilltro till sin egen förmåga - den kommer man långt på.. och ingenstans utan.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar