onsdag 25 november 2009

en bra morgon

Natten har varit bra inatt. En gång var jag uppe och satt hos Sigge som var ledsen en stund, annars har jag sovit bra. Lenny sprang lite hos Elton, men även han har haft en lugnare natt. SKÖNT.

Vi åkte kl 8 till BHV och Sigge fick sin andra dos vaccin idag. Sen gick vi in på ÖF Smedby. Fikade nybakade solrosbullar och kaffe, och lekte lite.... målade tröjor gjorde vi också. Eller jag gjorde namntröjor med textilfärg och Sigge målade en alldeles egen tröja med textilfärg.

Sen lämnade jag lite senare än vanligt på förskolan. åkte hem. har lagt in lite bilder i datorn, diskat och tagit det rätt lugnt....

skönt

i eftermiddag blir det läkarbesök med Elton. ang hans mage och kräkningar.

Ikväll hade jag gärna velat vara med på ÖF:S temakväll om gränssättning, men det blir nog svårt, ska se om det går med barnvakt kankse...annars hoppar jag det....

kolla resultatet med de fina tröjorna:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar