tisdag 17 november 2009

jag ska inte gnälla och klaga...........

.............det finns de som har det 1000 ggr värre.

men jag tycker det är jobbigt när dagen börjar 4.30..... och man sen inte somnar om när man sövt den första förrän nästa barn vaknar 5.10. Sen är dagen igång.

Då har ändå jag sovit rätt så sammanhängande inatt, bara varit uppe en gång runt midnatt nån gång och stoppat in nappen. Lenny har väl sprungit 4 ggr till Sigge inatt.

Hur gör man för att barnen ska sova ordentligt? Vad gör vi för fel?

Tips mottages tacksamt.

Nu är jag rätt trött, har ont i en tå, och har torkat kräk 4 ggr redan. måste redan byta kläder på lillkillen eftersom han kräkte ner kläderna nyss jag satte på honom för en kvart sen. Byta sängkläder i hans säng igen, (Lenny bytte igår kväll då han kräkt ner de gamla fullständigt), eftersom det är en jättekräk däri igen...

Men vad gör det om hundra år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar