torsdag 19 november 2009

Red Bull - Craving och en ärlig fråga till er!

Är det nån som kan minnas om jag hade nån RedBull-craving när jag var gravid med Elton?....det skulle liksom förklara ett och annat!

Jag kan inte minnas det själv, men möjligen förträngt det....

Ett mer energifyllt barn får man nog leta efter, och jag säger det inte för att skoja till det lite, utan jag menar det verkligen.. jag tror aldrig jag mött dess like........det är fullt ös från morgon (eller otta kanske man ska säga när kl är innan 5 när han varvar upp) tills han stupar motvilligt vid 20-tiden...och så oftast nån eller ett par vakentimmar däremellan också,,,,för vem vill sova när man kan utforka världen och alla faror och äventyr som finns?

inte Elton, det är då ett som är säkert.

Ni som känner Elton - har ni nånsin sett ett mer energiskt barn? Ärligt?

jag vill veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar