måndag 16 november 2009

Vad har hänt idag då?

Jo - jag har stukat/brutit en lilltå

Det vilar en förbannelse över mina fötter.

De är besatta av nån slags demon.

Jag efterlyser excorsist med ljus och lykta.......

Jag har varit barnvakt till underbara små prinsessor.

Så i tre timmar har jag haft hand om 4 barn.

En nybliven ettåring, en 9månaders gangsterbebis, en nybliven 4åring och så min egen halvtrotsiga treåring.

Det gick såååå bra. Alla skötte sig utmärkt. Jag kunde till och med laga mat två ggr under tiden.....

Vi hade sångsamling också, på en liten filt på vardagsrumsgolvet, med sångpåse och allt..

Vilket uppskattades av barnen, om sen min musikaliska oförmåga har gett hörselproblem, ber jag om ursäkt...

Men idag känner jag mig stolt, fy fasen vad bra jag varit idag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar